Flyg och fläng

Äntligen några timmar i hemmets lugna vrå. Ska strax ta tag i att laga middag till mig själv, alltid lika roligt. Not.

Ställde klockan imorse för att befinna mig på bibblan vid 11 och plugga inför min kommande omtenta. Reglerteknik, det är mitt favoritämne. Not.

Sedan slängde jag i mig lite sallad hemma innan jag for vidare till Emelie för att äta tårta och sedan cyklade jag och Jenny för att bättra på brännan inför festkvällen. Skönt att det är så härligt cykelväder ute eftersom jag flänger runt så mycket. Not.

Ikväll blir det då lite förfest med melodifestivalen hemma hos Jenny och några fler från klassen. Sedan blir det utgång, jag och Jenny hamnar nog på Kåren. Det ska bli kul! Faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0