Huvudvärk,åååh denna huvudvärk!

Igår blev det plugg på dagen och den lugna kvällen som jag skulle ha med Denise rann ut i sanden efter två timmars middag då Nattis ringde mig och frågade om jag inte ville komma till henne och bubbla lite och dricka öl. Klart jag ville det!:)

Så imorse när jag vaknade hade jag en fruktansvärd huvudvärk (att sitta med ett blött huvud ute i minusgrader  och dricka typ 2,5 liter öl är inte så smart....) Trots Coca-Cola och Ibumetin till frukost så har den aldrig riktigt släppt under dagens gång och jag ligger nu i sängen med en förstärkt huvudvärk.

PS 1. Utflykten idag gick bra. Jag är inte lika sur än, men jag har inte orkat prata allvar ännu. DS.

PS 2. Jag har gått hela veckan och undrat om du ens lever eftersom du inte gjort några livstecken på en vecka. Alldeles nyss såg jag att du faktiskt lever, men inget meddelande till mig. Kan det vara så illa som jag tror eller kommer jag bli glatt överraskad imorn? Time will tell....DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0