Riktig kärlek

Har nu legat i sängen en timme och vilat mig efter en lång och skön promenad i eftermiddagssolen, men är ändå helt slut! Måste snart laga lite mat och samla krafter inför kvällen på Corehouse där det ska dansas natten lång:)


Det blev en promenad runt Kalmars fina nybyggnadsholme - Varvsholmen.



Det är skönt att promenera runt där för det påminner väldigt mycket om Hammarby sjöstad. Känns som att man är hemma i Stockholm:)




Blev lite förvånad för först trodde jag att detta trappräcke var en båt som kom smygandes fram mellan husen:P



En av många beundrare som ville uppvakta mig med en kram på alla hjärtans dag. HA!



Solen sken över hela Ölandsbron.



Jag gick ut på den lilla vallen och ställde mig längst ut mot Kalmarsund och tog ur hörlurarna ur öronen. Om inte vinden hade smekt min kind så skulle jag trott att det var vindstilla. Det enda man hörde var hur vågorna slog mot strandkanten och nåt enstaka brummande från bilarna på Ölandsbron. Jag vände mig mot den vintertrötta solen, slöt ögonen och bara stod och njöt en stund. Det var helt underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0