Sex,drugs & dansband

Idag bestämde jag och Jenny oss för att skippa sista lektionen i skolan. Istället cyklade vi till Ica Maxi och sedan gick vi ner på stan och solade. Det var riktigt skönt att krypa in i ett solarium och känna UV-strålarna värma kroppen:) Dessutom har man ju saknat solen och dess ljus! Det är bara gråmulet här i Kalmar.
Jag fick några minuter extra av nån anledning (helt gratis) så jag vände på mig och låg på mage en stund. Det var inte så bra tror jag för jag blev helt röd på bröstet efteråt:P Haha,i fortsättningen ligger jag nog bara på rygg!
Hur som helst känns det jävligt gött att inte vara likblek längre:)


Vill också visa en supernajs t-shirt som jag fick i present av en kollega i helgen. Han ansåg sig vara tvungen att köpa den när han såg den eftersom det bara skrek Mat-Tina om den. Avgör själva,haha!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0