Bakisdagen

Usch,idag har inte varit en bra dag! Jag o tjejerna var på Mollys igår och av nån anledning så blev jag lite mer full än vad jag hade räknat med. Trodde verkligen att jag skulle orka upp imorse,men efter att ha varit vaken typ hela natten pga illamående så var det ingen idé att gå upp 6.30 imorse. Som tur var hade vi bara två lektioner idag och imorn kommer jag vara tillbaka som en ny person! :)

Jag skjöt ju också upp träningen från igår till idag,men det är verkligen inget som jag orkar göra idag. Därför blir det istället en promenad med Jenny som jag snart ska cykla iväg till.Det ska bli väldigt skönt att komma ut och röra på mig och få frisk luft!

Ska bara vänta på ett samtal först....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0