Så var helgen slut..

Hej o hå vad dagarna går! :P

Nu var det redan fem dagar sen jag skrev sist och det är ju inte okej!

Dagarna i skolan rullade på och jag var ute mest om kvällarna känns det som! I onsdags var det klassfest med den nya klassen fb7. Hela klassen var inbjudna till en kille i klassen på förkrök och sen skulle vi gå till Sjösjukan. Tråkigt nog dök knappt hälften av klassen upp, men jag tycker ändå att det är roligast att lära känna tjejerna mer väl. Det är ju ändå dom man hänger med i slutändan=)
Sjösjukan var dock stängt så hamnade vi tillslut på KM. Kändes som en sunkig 18-års pub för snittåldern där inne var nog just 18 år. När alla skulle dra vidare så hade jag tänkt att dra hem. Jag var trött och ville ändå inte supa till för jag visste att Music Quiz väntade på torsdagen;)

Så blev dock inte fallet.
När vi kom ut från KM så stötte jag o Jenny på tre killar från vår mb7 klass som också var ute och slirade. Jag vet inte riktigt vad som hände där, men alla från min nya klass gick in på Bistro som jag inte ville betala inträde för att gå in på och helt plötsligt var jag inne på O'Learys istället med Henke,Christopher och Gustav. Jag som skulle cykla hem,haha!
Jag drack bara en drink till, men det räckte för att vi fyra skulle ställa oss på karaokegolvet och dänga av "kung för en dag". Jag tror vi sjöng mer än sjöng bra för vi fick inte några applåder....(Vilket alla andra fick:)
Efter karaoken cyklade jag hem och somnade bums!

Torsdagen i skolan rullade på och på eftermiddagen skulle jag hinna äta lite mellanmål, packa och försöka hinna till förkrök hos Sanna innan Mollys. Allt detta på två timmar typ. Det gick åt skogen. Jag hann äta och tjöta lite med Sami som kom förbi och hämtade sin döskallekopp. (Okej,lite packande hann jag med också!)
Premiären på Music quiz gick sådär måste jag säga,men det var en svår omgång! De som vann fick bara 16 rätt av 30. Vi, Trosans flickor, fick 9 rätt. Vi börjar komma ikapp vinnarna;)

Nu börjar det bli så lång text att jag nog får fortsätta med att berätta imorn!=) Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0