Varför blir det alltid såhär?

Dagen har inte varit som jag hade tänkt att den skulle vara. Jag skulle lika gärna kunnat stanna kvar hemma ett eller två dygn till. Jag har inte börjat packa nånting av mina saker än. Jag har bara sovit, slappat, hämtat nyckel,handlat och nu slappat lite mera. Usch,jag känner mig så dålig när jag inte gör som jag har planerat.

En bra sak är däremot att när jag handlade idag så köpte jag mig en kokbok.




Bilden är lånad från icakuriren.se
 
Nu jävlar ska här ätas nyttigt! Inga undanflykter längre! Vill man gå ner i vikt måste man anstränga sig också. Jag har redan börjat bra genom att inte ha druckit öl på 9 dagar. Det känner jag mig stolt över!:) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0