Vinterkräksjukan

Så har den då efter alla år som jag lyckats undvika den hunnit ikapp mig, vinterkräksjukan.
Jag kan tala om att det inte är nån höjdare att ligga och må illa hela tiden.
Det började inatt,men jag trodde att jag var okej imorse så jag begav mig till skolan. Det ångrade jag efter 45 minuter då jag inte mådde bra och det var ett klokt beslut. När jag kom hem hann jag ligga i sängen i 5 minuter innan frukosten bestämde sig för att inte ligga kvar i min mage,haha!

Så nu har jag inte ätit nåt sen 9 imorse...Ni som känner mig vet att jag är en hungrig jävel så det här är plåga för mig! Men tror banne mig att jag ska försöka masa mig upp ur sängen och få i mig lite A-fil ialla fall. Det ska ju vara bra för magen säger dom!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0