Båt o cykel!

Efter fyra timmars sömn, mammas toast, en dusch, en McFeast mättare och snart lite tandborstning så känner jag mig som en ny människa. Jag är van vid att jobba en vecka i sträck och kan båtens schema på sommaren, men den här veckan har i princip allt varit nytt. Efter att ha kämpat med zontabellen för biljetter och slagits med tamparna (runt ett varv, tajta åt, under, ett varv runt, över och ett varv runt var det va?) i en vecka är jag helt slut.

Nu är min första vecka som jungman över och jag måste säga att det har gått bra överlag och jag utvecklas snabbt. Nästa gång blir det nog lite lättare när jag har hunnit smälta alla nya intryck och runt ett varv, tajta åt, under, ett varv runt, över och ett varv runt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till nya tjänsten, hoppas det går bra för dig och att SÅA-rosetten sitter snart! ;)

2009-07-07 @ 20:43:42
Postat av: Tina

Tack tack! Jasså,har den ett namn också?:P

Joorå,den kommer nog ganska snart...!

2009-07-08 @ 01:15:20
URL: http://tequinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0