Ibland så!

Tänk att turen (eller är det min egna skicklighet) ibland kan göra en väldigt glad! Igår fick jag reda på att jag har klarat av min radartenta som jag VERKLIGEN inte hade räknat med att klara av vilket kändes jävligt gött!
 Så nu har jag klarat 3 av 5 tentor,väntar med spänning på de två sista=)

Var hemma hos Emelie i klassen igår kväll tillsammans med Jenny. Vi firade att vi är allmänt bra och snygga med att dricka lite Mojitos och Irish coffee. Huuuur gott som helst!
Sedan gick vi till Harrys (man måste ju pröva iaf), men det var kanske inte den riktiga höjdare som vi hade räknat med. Men vi hade ju ändå betalt inträde så vi tog oss ett glas och spanade på dansgolvet där alla 40-taggare stod och dansa till schlager och Elvis.
Strax före ett gav jag upp och gick hem medan Emelie o Jenny dansade vidare.

Ikväll ska det dock dansas som aldrig förr,BUGG! Vi tre ska till Sandras och se Lars Kristerz live,YAY!:D




Grr,vilka karlar! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0