L-K,yes! Bugg,njaaee!

Sådär,hemma efter en kväll på Sandra. Vi kom dit vid halv elva i tron att Lars Kristerz skulle börja spela vid midnatt,men de började redan vid 22 dock med mindre kända låtar. Vid tolv kom röjet med deras egna versioner av t.ex. Yesterme,yesteryou, Purple rain, we're not gonna take it och Sweet child of mine.
Dock satt jag och Jenny hela kvällen uppe på balkongen och spanade ner över dansgolvet. Vi var för fega för att svänga våra lurviga, men det gjorde inte mig nåt. Jag njöt av ett grymt liveband med svängig musik!
Emelie däremot dansade som aldrig förr! Hon dansade nästan konstant i två timmar med säkert 10 olika danspartners. Det var kul och se henne, hon är ju grym på det hon gör!

Men men,nu är det dags att somna till ett avsnitt av Simpsons tror jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0