Såhär säger tydligen en god vinnare:

Jag och killarna i EMD är nöjda med vår insats och tredjeplats i Melodifestivalen. Vi önskar den värdiga vinnaren Malena lycka till i Moskva!

PS. Så var redan mina fem dagar i Sthlm över. Imorn flyger jag ner till Småland igen och börjar i skolan efter fem mycket välbehövda slappa dagar här i Tyresö. Men nu känns det som att det ska bli ganska kul att börja lära sig nåt nytt igen. Det är sista läsperioden jag har i Kalmar! Gaaah,man börjar se slutet nu! Vad händer i höst? Ingen aning än så länge.

Men som sagt, jag börjar med att åka ner till Kalmar imorn igen, går till skolan och tar sedan en kopp te på kvällen framför teven i vårt halvmysiga korridorskök:) DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0