Men in ones life means men för livet

Egentligen borde inte jag ta åt mig av en massa skit. Jag borde bara kunna skaka av mig det lika lätt som jag borstar bort chipssmulor från min säng. På min studentskiva valdes jag ut till "Miss heartbreaker" av mina klasskompisar för att de tydligen tyckte jag lekte runt med killar. Nu är det helt tvärtom. Jag är snarare Miss heartbroken.

Vad har egentligen hänt under de här tre åren sen jag tog studenten? Vad är det som har gjort att jag gått och blivit smådeprimerad och titt som tätt läcker lite saltvatten från mina ögonhålor? Det läskiga är att jag inte ens har någon kontroll över det hela. Det bara smyger sig på när jag som minst anar det.

Jag läste för några veckor sen på en blogg att kvinnor är vampyrer. Jag är inte exakt säker på vad som menas med detta citat, men jag tolkar det som att kvinnor biter tag i er män och suger kraften och musten ur er tills ni är helt tomma. Det må så vara,men jag skulle i så fall vilja kontra med att män är vampyrjägare. 
Ni jagar oss gärna, men när ni väl får tag på oss så verkar ert enda uppdrag vara att sticka en vass träpåle rakt genom hjärtat på oss. 
Detta har hänt mig ett flertal gånger. Det hugger till ordentligt i hjärtat och kylan i bröstet ,som uppstår när döden tar ens hand, sprider sig snabbt obehagligt i hela kroppen.

Ett hjärta kan gå i tusen bitar säger en sång. Mitt har nog sammanlagt gått i en miljon bitar, men på något sätt så lappar det ,efter några tårar och några samtal till Nattis, alltid ihop sig och jag reser mig ur askan på jakt efter en ny att sätta tänderna i.



Kommentarer
Postat av: Jenna

Så jäkla sant! Jag håller med fullt ut. Fan vad bra att någon satte ord på mina tankar, tack Tina!

Jäkla vampyrjägare, kan dom inte bara bli nöjda med att någon vill ha dessa ynkliga fega varelser! :P



Detta är jenna förresten, hittade hit för ett tag sen ;) Hoppas du mår bra för övrigt! Kram

2009-06-10 @ 22:26:52
Postat av: Tina

Hej Jenna!



Åh, gud vad roligt att nån håller med mig och uppskattar min text! Jättekul verkligen!



Allt är bra med mig..Hur mår du?=)

Kram!

2009-06-11 @ 23:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0