6 ynka dagar kvar...

Om mindre än en vecka så sitter jag på det där fartyget och är halvvägs till (vad jag tror är vårt första stopp ialla fall) Antwerpen. Det känns heeelt sjukt! Pirrigt,spännande,exalterande och nervöst är ungefär vad som cirklar runt i min mage just nu:)

Hittade en tidtabell så nu vet jag att under natten den första december anländer vi till NY. Hur coolt är inte det?!
Länkar till den vid ett senare tillfälle. Man kan också följa fartyget via internet och AIS för att hålla koll på var min båt är.

Nog med nervöst babbel. Dags för lite Seinfeld!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Gu så spännande!!!! :) Det skulle vara kul att följa med! Ha det toppen! Kram Emelie

2009-11-13 @ 21:29:45
Postat av: TIna

Ja,nu börjar jag bli riktigt spänd inför resan faktiskt!

Så fort jag får tillgång till internet så ska jag blogga under resan så att man kan få lite uppdateringar om vad som händer ialla fall:)



Tack detsamma! Kram

2009-11-14 @ 14:06:40
URL: http://tequinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0