Flytt och jobb

Jösses,pinsamt länge sedan jag kikade in här och lämnade avtryck i cyberspacen. Men, jag lever!
Det händer ganska mycket i livet just nu..För en eller flera veckor sedan gick flyttlasset från hästskovägen till det nya parhuset medan jag var i Kalmar. Här bor jag nu med farsgubben och jag börjar väl känna mig någorlunda hemma faktiskt. Rummet börjar se ut som ett rum och snart har jag rullgardiner också.

Idag är jag lite "trött" efter en hård natt med för många öl och två Captain Morgan halv fem på morgonen. Tänkte att jag ska hinna ikapp tevetittandet genom att kika in på tv4play och svtplay. Lagom en söndageftermiddag sådär:)

Imorn ska jag ut till Stavsnäs (IGEN) och jobba. Dock bara 1,5 dag. Resten av veckan ska jag förbereda inför den stoora resan till Amerikat genom att inhandla diverse prylar och vaccinera mig mot nöff-nöff sjukan. Hoppas man slipper bli sjuk av det bara.

Jaja,dags att försöka koppla in datorn till teven och chillaaa:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0