Helgen.

Många "härliga" avsked har det blivit i helgen. Nu är jag inne på slutspurten. Packningen ligger i högar på sängen och väntar bara på att få åka ned i väskan.

Nu ska jag bege mig till Tyresö centrum för att inhandla några sista diverse saker. Bland annat skumtomtar, pepparkakor och en chokladkalender. Lite julstämning ombord måste jag ju ha:)

Sedan blir det kinesmiddag med pappsen och senare ikväll kommer familjen för ta ett sista hej då. Shit, kommer bli jobbigt utan mina systrar i fem veckor!

Tur då att jag har fått reda på att internet finns ombord på båten så man kan hålla kontakten lätt via Facebook och Skype! Det var nog årets nyhet för mig!:D

Nu, springa till bussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0