Jimmy Choooooooo!

Yes YES YES!

Det var en svettig timme framför datorn imorse. Bakis som en äkta sjöman låg jag i sängen och klickade mig frenetiskt in på H&Ms hemsida. Den verkade ha kraschat ett tag på grund av trycket från alla som suktade efter de höga klackarna och den randiga kuvertväskan.

Tillslut kom jag ialla fall in på hemsidan och efter ett tag också in på online-shopen.
OCH NU ÄR DOM MINA!!:D



Gladiatorsandalerna från Jimmy Choo är mina,mina,mina! Åååh,sommar, kom nu!



Tyvärr försvann de höga klackarna som jag hade lagt i min varukorg på nåt underligt sätt, men jag lyckades även klicka hem de här finingarna:)



Till mig beställde jag även en plånbok. Det är något som jag faktiskt behöver! Min syrra ville ha ett par klackisar,men de försvann tyvärr från varukorgen också. Hon fick ialla fall leopardväskan och en leopardscarf. Två julklappar till hennes kille fick jag också tag på.

Jag vet att det låter löjligt, men jag kan fortfarande inte fatta att jag fick tag på så mycket och att i princip allt fanns kvar när jag var inne. Det var bara att välja och vraka bland godsakerna:)

När jag kommer hem från resan så har jag ett fint paket som ligger och väntar på mig! Wohoo! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0