Då kommer aldrig att bli nu igen

Hej hopp!

Vilken dag! Jag har tränat och...ja, faktiskt har jag inte gjort så mycket mer:P Haha!
Dagarna här hemma går i sin makliga takt och jag får lite gjort,men vilar väldigt mycket också. Jag vet inte om det är höstmörkret som börjar göra sig påminnt på tröttheten..Men trots väldigt slöa dagar så sover jag utan problem 9 timmar i sträck varje natt och skulle gärna kunna ta en tupplur på dagen också, men jag försöker undvika det. Järnbrist kanske?

Igår lyckades jag ialla fall fixa så att comviq släpper mitt nummer och tre kan ta över det. Eller jag tar med mig det till mitt tre-abonnemang. Om en vecka är det alltså bara iPhone som gäller! Det blir riktigt skoj att äntligen få använda den fullt ut och inte bara surfa på:P
Mejlade även till två rederier angående en skoluppgift, men har inte fått några svar än...Hmm,får ta och ringa dem nästa vecka.

Igår lade jag även över alla gamla bilder från telefonen till datorn så att inte mamma eller nån annan som tar över telefonen får tillgång till dem. Ååh,det är så kul att titta på gamla bilder!:D Hittade bland annat några från när vi hade maskinplock förra hösten och bilder från en blöt kväll på Mollys...


Jag och Sanna vid den stooora motorn!



Kräftskiva i oktober går också bra...:P



Sinnessjukt vad roligt vi hade varje torsdagkväll på Mollys musicquiz! Ååh,jag vill spola tillbaka tiden! =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0