Kort sammanfattning

Återigen så har jag lyckats försumma min blogg alldeles för länge. Att läsa sammanfattande inlägg är nog något av det tråkigaste som finns, men what to do?

Jag stod ut på jobbet och i måndags så avslutade jag min 10-dagars (nästan på raken) törn och åkte hem till Tyresö där jag hann pussa lite på min ena syrra och sedan byta resväska. Det var dags för Kalmar igen och som vanligt åkte jag tåg ned.
Hälsade på i Arcadia och spenderade även två nätter där. På dagarna var jag mestadels i skolan, men hann även springa en runda och göra ärenden åt min sweet slyna:) Sista natten spenderades i hennes lya där jag låg i sängen och njöt av ytterligare ett avsnitt av True blood.
Är det inte den bästa serien som gjorts på länge så säg?

Igår åkte jag till mitt nya boende med pappa där jag slogs på fingrarna och blev av med mitt rum.
"Det är ju ändå jag som kommer att bo här mest och du får bo här gratis hade jag tänkt" var pappas argument för att han skulle få det största rummet och inte bo i det före detta förrådet.
Okej då, men om ett år är det jag som har sparat ihop så mycket pengar att jag köper en lägenhet inne i stan!

Resten av dagen spenderades med min vapendragare på bio Saga, puben Dubliner och sedan på en "avskedsfest" i Gubbängen.

Idag åker vi två ut på Östersjön. Inte bara ut till skärgårdsöarna utan vi ska korsa vattnet för att upptäcka mitt andra hemland, Estland. En 40-timmars kryssning till Tallinn kommer att sitta fint såhär i svåra tider. Svåra tider både fysiskt och psykiskt.

Jag måste verkligen försöka packa väskan nu och klä på mig. Vi höres.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0