Cirka 3 kg tyngre så är jag hemma igen

Hemma i Tyresö igen efter en fantastiskt rolig vecka nere i Kalmar! Jag (ölslynan) och Sanna (matslynan) bodde hemma hos Jenny (pluggslynan) och mös på hennes 22 kvadrat:) Det är helt otroligt att vi inte gick bärsärkagång på varandra när det var så trångt, men det var nog Jennys intalningar att det var en stor trea vi bodde i och inte en liten etta som räddade oss. Haha!
Mysigt och roligt som fan var det som sagt, men med mys (läs många timmar framför Skärgårdsdoktorn) kommer mycket mysmat också...Det har varit pizza, hamburgare,kebab, Coca-Cola, chips, godis och ganska mycket alkohol under veckan så de där 3 kg jag hade gått ner har kommit tillbaka känns det som...
De sitter fint som små kärlekshandtag ovanför jeansen igen.

Imorgon ska jag gå och träna på Friskis för första gången sen typ maj (just Tyresös anläggning var det ännu längre sen jag var på). Idag är jag alldeles för seg efter en heldag i soffan med datorn i knät. Det får bli en härlig liten kvällspromenad nu istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0