Det är zatan, Zlatan!

Här sitter jag i mässen och tittar på fotboll. Jag är ju egentligen inte speciellt intresserad av sport, men jag är fast på båten ute på Husarö så det finns inte så mycket annat att göra.
Dock är en av matroserna väldigt sportintresserad vilket gör det hela lite roligare. Det skriks ibland och när Sverige nyligen gjorde mål så vart det glädjerop, näven i luften och upp med halva kroppen ur soffan. Alltid lika kul att se på viktiga matcher med sportfånar;)

För övrigt måste jag säga att helgen flyter på fint här ombord. Gårdagen var ganska lång, men idag har det varit otroligt lugnt och imorgon är det redan söndag så snart får man åka hem!:)
Eller hem och hem...Åker hem för att byta väska. Sen drar jag ner till Kalmar och skriver min andra omtenta i ARPA. Och träffar en massa roliga människor såklart!


Yada yada, ro i själ och sinne. Inga demoner i huvudet. Då blir det inte roligare inlägg än såhär. Jag mår helt enkelt så jävla bra just nu:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0