Jobb,jobb,jobb

Så var jag då hemma från jobbet. Trodde att jag skulle få vara ledig i några dagar nu, men det första jag såg på mobilen när jag vaknade var ett missat samtal från chefen. Ååh,typiskt!
Imorn blir det alltså att åka båt igen och denna gång för en vecka framöver. Men det är en jättebra besättning och ganska lugnt program (tror jag?) så det blir nog bra. Att jobba fridag är inte heller helt fel då det klirrar till lite extra i kassan;)

Helgen på Vånö var sjukt jobbig. Jag tror inte jag satt ner på hela söndagen. Eller okej, jag hann vila i sängen några minuter, men that was it! Så lite vila hemma hade ju inte varit helt fel...Men jag är inte bitter!

Jag har bara dubbla munsår och sönderfnasade läppar att ta hand om också.

Snart åker jag iväg till Friskis och tränar ett medelpass. Det ska bli skönt att svettas lite och rensa tankarna.
Nu, en smörgås!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0