Rosa marschmallow och salta lakritsremmar

Jag sitter på ett rosa moln och tittar på en fasad. En fasad som är uppbyggd av mina drömmar och föreställningar om en lyckligare tillvaro. Den är ljus och helt luddig av lycklighet. Jag älskar att titta på den fasaden.
Plötsligt rycks jag ifrån mitt rosa moln och hamnar på en smutsig bakgata fylld av hat, mörker och människor som slaktar mina rosa fluffiga moln och river ner min fasad. 
- Neeej,vad gör ni?! skriker jag förtvivlat.
 Ett starkt sken hånskrattar åt mig. Det lyser starkt mot mig och en slinga liknande ett långt finger pekar mot mig och säger mellan skrattanfallen; trodde du verkligen på det där? Hahahahaha!

Jag mår illa. Jag mår illa av en öl, två sexor varm choklad med rom och en sexa cola med rom. Jag mår illa av att bara ha ätit en salamitoast till mellanmål/middag. Jag mår illa av att vara på denna bakgata. Ta mig tillbaka till mitt rosa moln.

Var inte så jävla grym ödet!


Kommentarer
Postat av: Jack

Håller du en tyst minut för de 3000 som dog idag för åtta år sedan?

2009-09-11 @ 18:34:50
URL: http://paraplyjack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0