Ständigt uppkopplad

Nu sitter jag på en båt igen. Denna gång är det Värmdö som äras av att ha mig som flunk;) Dock är det ganska najs nu för det är jättelugnt under hela dagen så jag sitter mest och surfar och pillar på min iPhone. Yes, jag är med iPhone nu och vi är såå lyckliga tillsammans hittills! ^^
Men schhh,säg inget till chefen att jag får betalt för att surfa på nätet! Men iofs, det är jag värd efter den hårda helgen på Vånö!

En veckas jobb ligger framför mig just nu ser det ut som. Men får se om jag blir sämre med tiden för just nu håller min hals på att reta ihjäl mig och jag hostar hela tiden. Och det går ju inte att jobba med om det blir värre!

Jaja,nu ska jag plocka ihop middagen och sen kolla på Idol i den lilla mässen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0