Blocket och IKEA

Som sagt, har blivit mindre besatt av inredning och sånt nu när det snart är dags att flytta hemifrån!:)
Igår var jag ute på en bilsväng med Nattis och Kattis (haha!) där vi bland annat hämtade ett bord och fyra stolar i Alvik som jag hittade på Blocket. Perfekt med ett köksbord och fyra stolar för en femhundring!
Sedan åkte vi vidare till IKEA där jag denna gång gick loss på lite glas, köksredskap, bestick och ljushållare. Nästa vecka när min baby är här igen så ska vi till IKEA igen och köpa mera saker. Sjukt skoj!:D

Nu ska jag in till stan för diverse ärenden. Bland annat köpa svarta decilitermått på Åhléns. Det är väldigt viktigt vilken färg det är på dem nämligen;)


Kommentarer
Postat av: Farbroremma

Nämen är du DEN kristina! Tjena!



Kul att du skaffat lägenhet!

2010-04-08 @ 09:55:58
URL: http://farbroremma.blogg.se/
Postat av: Tina

Haha,jaa,jag är DEN kristina!:D Suprise,suprise;)

Känns toppen med lägenheten!:)

2010-04-15 @ 12:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0