En väldigt glad påsk på er allihopa!

Ja,det är en väldigt glad påsk faktiskt! :) För trots att jag jobbar denna helg så hann jag igår åka hem till min kära syster som är ensam lämnad kvar i Sthlm. Vi åt en väldigt smarrig middag som hon lagade till oss, delade en flaska mousserande och tittade på film från när vi var små. Blev så nostalgisk att jag började grina,haha!
Efter solsidan blev jag väldigt trött så jag gick o lade mig och sov en god natt sömn:)

Imorse när jag vaknade upp där hemma i min lillasysters säng så var jag ganska pigg och överraskande nog var klockan bara 05.55, med andra ord, 40 minuter kvar tills klockan skulle ringa. Passade på att ligga och dra mig en liten stund och lyssna på telesvaret som min babe hade pratat in under natten på fyllan. Ååh,sötis!:)

Väl ute i Vaxholm igen så hade ingen ringt vår båt och sagt att vi skulle åka iväg. Tiden närmade sig för eventuell avgång, men nä. Inget båtåkande. Så jag fixade lite i byssan innan vi åt en påsklunch med världens bästa utsikt uppe i salongen. Sedan hade vi lite övningar (och gjorde oss förtjänta av lönen som vi ändå får idag;) och sen har jag bara legat o vilat i solen uppe på soldäck med en bok i handen och godispåsen brevid mig. Ibland ska man ha det bra också:)
Dessutom är det bara två veckor kvar tills jag och Jonathan flyttar ihop. Heeelt underbart!

Nu ska jag snart gå ner och börja laga middag. Det blir fläskfilé med potatisgratäng och lite rödtjut till det skulle jag tro. Tjoho!




GLAD PÅSK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0