Hej å hå, tiden den gå...

Dagarna bara rusar fram nu! Snart är det valborg, maj och plötsligt knackar sommaren på dörren igen! Härliga tider:)

Nu har vi flyttat in i lägenheten och bott här cirka en vecka. Igår sov vi vår första "riktiga" natt i sovrummet med helt vita väggar och nylagt golv. Kändes toppen! Idag har det blivit nästan helt färdigställd, bara lite finputs kvar och sätta dörrar på vår nya stoooora garderob:P
Sen är det första rummet helt klart vilket är väldigt skönt efter att ha bott på en byggarbetsplats i en vecka. Nästa rum att färdigställa är hallen. Där är det slipning, målning och golvläggning kvar. Inte allt för mycket alltså!
Idag rev jag lite tapeter där och fram kom den mest illröda tapeten med stort vinrött mönster på á la 70-tal. Så kan det gå när man river ner 60 år av tapeter,fniss:)

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite i Mia Skäringers bok som jag köpte igår, "Dyngkåt och hur helig som helst". Den har ju fått bra kritik och jag tycker hon är hur rolig som helst så det blir nog bra:)

Natti natt!


Kommentarer
Postat av: Daniella, Louise & Sandra

fin blogg du har :)

2010-05-02 @ 13:32:45
URL: http://wildeye.blogg.se/
Postat av: Tina

Tack ska ni ha!:)

2010-05-04 @ 11:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0