Vuxenpoängen fullkomligt rasar in!

Oj oj oj, nu går det snabbt framåt här!
För bara en månad sen var jag en ung tjej med ångest över att bo hemma med pappa och en längtan efter att få flytta hemifrån och bo med min kille istället.

Nu har jag tagit ett bolån, köpt en lägenhet, tecknat hemförsäkring, tecknat abonnemang på bredband och TV, varit på IKEA minst en gång i veckan de senaste tre veckorna, köpt vitvaror för 20 000, blivit tjenis med personalen på Bauhaus, adressändrat, vaknar innan kl.9 oberoende på när jag gått och lagt mig och får panik om jag och Jonathan inte börjat röra på oss in kl.12. Jag blir dessutom snabbt trött på kvällen och föredrar en hemmakväll i sängen framför en festkväll såhär en fredag.

Gammal någon? :)
Electrolux Kökspaket


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hihi Härligt Kristina Go! Go! :D

2010-04-21 @ 10:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0