Julpyssel

Hallå!

Bloggen blir lite drabbad såhär i julstöket! Eftersom det är min första jul sen jag flyttade hemifrån så känns allting extra roligt gällande julstöket:) Jag och Jonathan har köpt vårt första julpynt och julgardiner, handlat julklappar tillsammans, bakat julgodis och igår julpysslade vi...

 
Det var mycket småplock över hela bordet..och golvet:P Självklart lyssnade vi på julmusik under tiden, drack glögg och åt pepparkakor:)



Allt pyssel inhandlades på Panduro och de fina glöggmuggarna hittade vi på Ullared!




Jonathan gjorde silvriga och kanske lite mer stilfulla kort (beroende på hur man ser det) än mina guld/röda som är lite mer...glitter och glamour;)




Nu är det snart dags för mig att bege mig till jobbet. Har haft långledigt i 10 dagar, men hade gärna varit ledig 10 dagar till. Jag vill vara hemma och julmysa hela tiden!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0