Min nya älskling...

Sitter nu med min nya lilla älskling i knät! Inget levande ting, men älskar den väl så mycket:) Igår var det ju julafton och vilken julafton det var!
Jag och Jonathan vaknade ganska tidigt och firade vår egna lilla julafton här hemma på morgonen. Vi öppnade julklappar från hans släkt och från varandra. Han fick några fina kläder från Peak Performance och en pälsmössa av mig och jag fick en tavla, en barbapapa, ett fotoalbum med bilder från hela vårt första år tillsammans, en film, en stoooor påse godis, en tidning och så min nya lilla älskling...en MacBook Air! Gaah,helt galet fina presenter!:D
Jag hade så dåligt samvete för mina opersonliga presenter och så gav han mig så fina saker...
Tur att vi har både vår första årsdag och hans födelsedag framför oss inom en inte alltför avlägsen framtid så att jag kan ge igen...fina presenter alltså!;)
Hur som helst, sedan åkte vi hem till mamma där vi åt jullunch med hela familjen, mormor,farmor och de tre pojkvännerna. Pappa åkte hem till sig strax före Kalle Anka medan vi andra tittade på det och sen åt varmrätterna på julbordet till middag, fikade och öppnade julklappar. Fick många fina saker även av mamma och systrarna, bl.a. porslinskaniner, servetthållare, strumpor, stickad tröja, bastoppar, tavelramar, Diormascara och duschcreme+kroppslotion från Sephora!
Dagen avslutade vi med att gå på midnattsmässa i kyrkan här hemma i VH. Det var himla mysigt och ett perfekt avslut på den bästa julafton någonsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0