Önskelista julen 2010

Detta inlägg intresserar nog mest min familj, men vem vet? Kanske även tomten läser bloggar;)

Dubbelt våffeljärn
10 svarta matta assietter från Höganäs
Strumpor
Jeans (Levi's eller Acne Hex)
Presentkort på Twilfit så jag kan köpa några bra BH
Skinnhandskar med dragkejda från Åhléns
Kitchenaid i ljusrosa eller mintgrön
Emma S. Wiklund hudfärgad ansiktslotion
Nattcreme
Pengar (så att jag kan köpa en MacBook Air)
Sex and the city 2 på DVD eller Bluray
Vita porslinskaniner från Lagerhaus
Mössa med boll från Åhléns
Strykjärn och strykbräda
Smycken från Laila Bagges kollektion - Rock by Sweden Åsitas, gärna sånt som går att använda till vardags
Jag älskar till exempel det här armbandet...

och de här örhängena som är storlek mindre, 3 cm...

Även det här halsbandet är snyggt! När vi nu ändå håller på...;)

Ja,allting är snyggt från hennes kollektion men det här är mina absoluta favoriter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0