@ work

Herre min gud vilken dag jag har haft idag! Fullt ös från 06 till 20 ungefär...Det har varit mycket folk på varje tur känns det som och så fort jag hade en liten stund över så lagade mat till besättningen eller höll på med inventeringen. Men nu är jag förberedd inför morgondagen med färdigskurna grönsaker till mackorna, färdig beställningslista och koll på lunch och middag. Hoppas det blir lite mindre folk under dagen också så jag kan få sitta ner! Nu har jag så ont i axlarna och fötterna att man skulle kunna tro att jag jobbat en högsommardag!
Och på torsdag kommer min fina vän Natalie hit och jobbar med mig under heeeela nyårshelgen. Kommer bli så mys!
Hon fyller för övrigt år idag, 23 närmare bestämt! Hipp hipp hurra hurra hurra hurra för henne!:D

Kommentarer
Postat av: natalie

Åh ett officiellt grattis! Tack min vän :)

2010-12-29 @ 19:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0