Alla hjärtans dag var den bästa på många,många år!

Tänk, nu har dagarna bara flugit iväg igen! Jag hade en underbar helg i Stockholm med två av mina systrar på Sturebadet (trots att det genererade i en så jäkla ond träningsvärk som varade 5 dagar) och sedan mys hemma med dem och min baby:)
På lördagen åkte han och jag till naturhistoriska riksmuséet där vi gick på många utställningar och såg på Cosmonova. Han gick för första gången ever och jag för första gången på 3D-cosmonova. Vi vart båda väldigt besvikna då filmen var jättetråkig, 3Dn var jättedålig och filmen täckte inte ens hela skärmen utan var bara en vanlig fyrkantig bioformat. Vad är det då för mening med Cosmonova-3D? Då är de vanliga filmerna som täcker upp hela skärmen mycket häftigare!
Desto nöjdare blev vi på söndagen när vi såg Avatar på bio i 3D. Där kan man snacka snygg grafik och lite mer actionfylld rulle;)

Sedan har jag haft en vecka i Kalmar som bland annat bestod av omtenta i ARPA, promenad till IKEA för billig middag, shopping, studiofotografering och firandet av den stora dagen, 14 februari. För vår del firades den av tre anledningar:
♥ Jonathans 20-årsdag
♥ Alla hjärtans dag
♥ Vår tvåmånadersdag

Han fick ett silverarmband av mig och jag fick en handväska och.....

...DESSA ÖVERSNYGGA SANDALER FRÅN JIMMY CHOO!!!

Jag beställde ju dem när de släpptes på H&M, men var ute på sjön när paketet kom och pappa hämtade aldrig ut paketet så allting skickades tillbaka och jag stod utan några Jimmy Choo-saker överhuvudtaget. De var slut på H&M och jag var så bitter och arg för jag ville verkligen,verkligen,verkligen ha dessa underbara skor.
Så jag fattar inte var han har fått tag på dem, han måste ha trollat:)
Jag blev ialla fall så glad att jag började gråta,haha! Jag har nog faktiskt världens bästa pojkvän och jag är sååå lycklig! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0