Dagarna går förbi...

...ganska snabbt faktiskt!

Första dagen på en helt ny båt (i mina ögon alltså) och jobba med ny besättning til 50% kändes väldigt tungt i början, men mot eftermiddagen när mina arbetsuppgifter började sina så kändes det lättare och lättare. Det blev lite mycket på en gång tror jag och det är aldrig kul när man har ett serviceyrke kan jag berätta för er mina vänner.
Men trots att jag var helt slut på kvällen somnade jag inte förrän närmare halv tolv. Sneda sovvanor, men ikväll lär jag somna tidigt. Började 5.40 imorse och slutar inte förrän 21 i kväll. SUCK!

Snart är vi inne i stan och då ska jag gå och handla så att man kan laga lite roligare mat än korv och potats. Med ketchup. Tur att jag inte jobbar med några gourmander,haha!:)

Nää,dags att hälla upp lite såser i koppar så allt är förberett inför den tunga turen i eftermiddag!

Tjipp tjipp!


Kommentarer
Postat av: Krusbär

Dom skär ner på personalen nu.. Så dom behöver inte nån extra längre, men kan tänkas att jag får stå på en vikarielista. Då kan dom ringa när man behövs och så får man hoppa in :) Annars får jag kanske jobba där i sommar!

Puss och kram!

2010-02-26 @ 15:23:21
URL: http://linneakrusbar.blogg.se/
Postat av: Krister

Inga gourmander, tack för den! Maten var helt ok, lycka till i helgen! Även om den tar slut imorn bitti, grattis!

2010-02-26 @ 17:04:40
Postat av: Tina

Jaha,vad skönt då bebis:) Men trist när du trivdes bra där! Och du har ju jobbat mycket så konstigt att de tar bort tjänster, men men...



Krister: Haha,jaa ni heter ju inte Carl-Jan Granquist ialla fall:P Mjoo,det gick ganska bra faktiskt. VI var ju två och nu ska vi sova:)

2010-02-26 @ 23:34:34
URL: http://tequinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0