Vilken kaosdag!

Oj, oj, oj och usch vilken konstig morgon och förmiddag det blev idag! Skulle ha börjat jobba idag och gått på ute i Sollenkroka. Men där låg inte båten jag skulle jobba på så jag åkte med en annan på tomtur till Stavsnäs och sen fick jag åka hem.
6 timmars resande och utflykt till egentligen ingen nytta alls! Plus att jag var tvungen att gå upp klockan 6 imorse...Men men, jag har betalt för att ligga hemma i sängen och mysa. Det är ju en klar fördel!:) Synd att Jonathan hann åka hem idag bara...:(

De fina sandalerna jag fick av honom förra veckan ligger fortfarande nedpackade i sin kartong eftersom vädret inte har blivit mer våraktigt på en vecka. Tyvärr:P
Men det fick mig att tänka på, för nån månad sen så räknade jag alla mina skor. Då kom jag upp i 40 par. Nu har jag ytterligare några par, kanske runt 43 par...Hihi, det är ju sjukt många!:)

Såhär såg det ut när jag la upp några av mina favoriter på sängen iaf:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0