I'm back!

Hej hallå!

Skrev ju att jag skulle vara tillbaka i slutet av december, så det kanske är dags att komma tillbaka till bloggandet nu eller vad säger ni?:)

Jag hade en underbar resa ombord på Atlantic Cartier och fick se en massa coola ställen. Läs mer på jungmanstina.blogg.se
Men det bästa av allt var ju såklart att jag träffade kärleken...!:)

Så sen jag kom hem har jag haft en underbar jul med familjen, jättehärlig nyårshelg i Lofsdalen med min bästa vän och en jättemysig vecka ensam hemma med kärleken. Allting har varit som ett enda långt jullov då jag har sluppit undan jobb på hela tiden.

Först på onsdag börjar någon slags vardag för mig igen. Upp tidigt för en tid hos doktorn och sen från torsdag är jag reserv på jobbet. Tänk om jag åker på jobb! Jag kommer inte ihåg hur man gör tror jag...Har inte jobbat sen början på oktober nån gång tror jag!:P

Jaja, nu blir det nog lite vila i sängen innan jag ska laga middag till mig själv. Kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0