Lata dagar glider förbi...

Nog för att det är skönt att vara ledig och inte göra så mycket, men efter ett tag tappar man nästan livsglädjen. På sommaren hade det varit helt underbart att vara ledig i en månad och inte göra nånting om dagarna. Men nu blir bara effekten att jag vänder på dygnet, tittar på tv i flera timmar varje dag och stänger in mig på mitt rum om kvällarna med datorn i knät. Tråkigt!

Jag längtar till måndag för då ska jag åka ner till Kalmar och träffa my love!:)
När han var här sist gjorde han en riktigt läcker bild på mig i Photoshop. Man kan tro att jag är sminkad, men nej, det är bara datagjort!

Vilken bild gillar du bäst? Originalet eller den omgjorda bilden?:)






Haha! Tack baby för att du gjorde mig så fin!


Kommentarer
Postat av: Mia

Scary, man vågar knappt titta på den. Hade egentligen tänkt gå och lägga mig nu, men måste få något annat att tänka på först...

2010-03-14 @ 02:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0