And the job goes on and on and on...

Yes,äntligen och redan lördag! Bara två dagar kvar tills jag får åka ner till kärleken i Kalmar! 
Igår fick jag sällskap av en kollega i flunkeriet och gud vad vi babblade:) Jättekul att ha en till tjej ombord och som vet vad man kan behöva stå ut med...Vi kom dessutom fram till att vi båda var stora fans av Arabias kollektion med Muminmuggar. Mmm,vad jag ska handla sådana när jag snart har eget boende!
Hur som helst, hon åkte hem redan imorse igen, men det gör inget! För snart kliver min kära syster på och ska göra mig sällskap under kvällen och förhoppningsvis under nästan hela morgondagen. Jag ska kedja fast henne,hehe:)

Jag känner mig så glad idag. Förutom anledningarna ovan, så tror jag att det beror på de starka vårkänslorna man får idag! Solen skiner och det är plusgrader. Bara för en veckan sedan så kunde man gå på isen utan problem, men nu är det öppet vatten på de flesta ställen. Konstigt det där:)



Bild från förra veckan när jag var på Söderarm. Hela besättningen på isen framför moderskeppet:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0