Ett möte om dan håller Tina på stan!

De senaste dagarna har jag spenderat väldigt mycket tid inne i stan. Ganska kul iofs eftersom jag inte haft så mycket tid till det på sistone:)

I måndags var det hemfärd från jobbet och det firade jag och Jonathan med att äta lunch på McDonalds i Slussen. Varför är det så gott med hamburgare och pommes när man går av ett arbetspass btw?!
Efter att ha lämnat av väskan och tagit igen oss hemma med lite sömn så drog vi in till stan igen och träffade vår gamla klasskamrat Linn som intagit stan för några veckor! Det blev en god middag på Barcelona och lite fika efteråt på Kafferepet.
På tisdagen var tyvärr min älskling tvungen att åka hem till Kalmar och efter att jag vinkat av honom på tågstationen så tog jag igen min hjärtesorg genom att luncha med min vän Sara och shoppa. Mycket!:)


Bikini, randig oversize t-shirt och grå kofta från H&M. Grå sommarjacka från Åhléns.



En till randig tröja och jeans från H&M.


I vår och sommar kommer jag gå i grått, randigt i marinblått och vitt, denim och kanske lite paljetter till fest:) Köpte faktiskt en guldväst i paljetter också, men har redan hunnit lämna tillbaka den. Var inte riktigt min stil...

Igår åkte jag in till stan igen för att luncha med mami och två av systrarna. Efteråt gick vi lite på stan och sedan åkte jag hem för att mysa med min tredje syster. Eftersom det var mycket på tv sent på kvällen så sov jag över där och vaknade tidigt imorse, ganska pigg för en gångs skull!:)

Nu är jag hemma, redo för att snart åka in till stan ännu en gång. Idag blir det fika med några gamla kollegor och kanske en som ännu är min arbetskollega:) Mycket trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0