Inredning och design

I och med att planerna på att flytta hemifrån blev mer och mer seriösa och att vi nu faktiskt HAR en lägenhet att fylla med saker så har jag blivit helt tokig i inredning och design:) Jag sitter och plöjer tidningar på jobbet, kollar i butiker, men framförallt sitter jag på nätet och Blocket!

Det är så konstigt för jag har aldrig haft nåt vidare större intresse för inredning och jag har ALDRIG fattat hajpen över Blocket. Nu är jag besatt:)

Eftersom vi ska vänta ett tag med att renovera köket så kan det tyckas onödigt att sitta och kolla efter begagnade vitvaror och så, men jag kan inte hålla mig. Det är lika kul som att titta på andra nödvändigheter:P
Igår kom jag dock på att vi behöver ju faktiskt porslin och sånt också..Så jag har nu mailat på en annons om 10 st Höganästallrikar som bara kostar 300:- och en annons på ett köksbord med 4 stolar för endast 500:-. Kanonkul att göra kap!:D



Det finska keramikmärket Arabia har jättefina Muminmuggar och skålar som även dem står högt upp på min önskelista...:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0