Tjohoo!

Det är nog inte många i Sverige som just nu ligger i sängen och tänker; YES!! Äntligen söndag kväll och måndag imorgon! Men jag är en av dem som gör det:)
Imorn bitti får jag äntligen kliva av den här dumma båten på den här dumma traden och vara fri en heeeel vecka! Åker snabbt hem och packar om väskan och fräschar upp mig. Sedan snabbt in till centralen och tåget ner till Käälmah!

Ååh,det känns helt underbart att tänka att jag imorn vid den här tiden är nära min fina pöjk. Can't wait!





Kommentarer
Postat av: Emelie

Hhiihihi! Låter lovly det där! Hoppas du får en hääärlig vecka!! Sedan får vi gå på barnvagnsbio någon gång :) så du får öva lite!! Hihi! Kramkram!

2010-03-22 @ 13:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0