Lady Gaga!

Efter en till låååång dag på jobbet igår så är jag äntligen ledig igen! Förvisso "bara" 5 dagar, men det är bättre än ingenting:)

Har precis varit och satt igång våra första tvättmaskiner på denna adress. Ska snart sätta igång med att packa in kläder i garderoben så att jag får någon slags ordning på mitt liv ialla fall!
Kanske hinner slipa och måla lite i hallen också så att även den blir klar snart:)

Ikväll blir det kul och adrenalin på hög nivå! Jag och Svartling ska gå och se Lady Gaga som ska invadera Globen. Mina förväntningar är mycket höga och det kommer nog bli awesome!:D
Jag hoppas (och tror också) att hon kommer spela mina favoriter Pokerface, Paparazzi, Alejandro och nyaste singeln Telephone. Satt precis och kollade på den videon på YouTube för övrigt och upptäckte att regissören Jonas Åkerlund har lämnat lite svenska spår i den. Kan du hitta dem?;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0