Adventsmys!

Helgen spenderades på de hala och snöiga vägarna i Sverige. Jag och Jonathan drog ner till Ullared för att shoppa lite julklappar och även saker till oss själva:) Ska visa lite saker jag köpte till hemmet senare på bild. Det är för fint för att bara beskriva!;D

Vi kom ialla fall hem igår kväll och satte då upp våra nya julgardiner och adventsstake i köket som vi njöt av medan vi drack årets julglögg och åt pepparkakor och skumtomtar. Mumsigt värre!

Idag har jag varit på promenad i solen, källsorterat och storhandlat på Maxi. Man måste ju passa på att köpa större otympliga och tunga saker när man har en bil! Sedan lagade jag en pastagratäng med tomatsås och en massa ost i till middag. Mums, jättegott! sa Jonathan. Det är ett gott betyg,haha!;)

Imorn börjar jobbveckan för mig så nu ska jag sussa...Nattinatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0