Åh herregud...

...vilken dag! Så många timmar som man inte gör några vettiga saker! Efter allhelgonahelgen så är det väldigt lite passagerare ombord så jag spenderar mesta tiden med att laga mat och läsa tidningen.
Det är som ena matrosen jag jobbar med sa; Man gör ju fan mer när man är hemma och ledig än vad man gör på jobbet.
Så sant som det var sagt!

Det värsta med det är att man inte blir så trött på kvällen. Först nu börjar jag känna att ögonlocken är lite tunga och att sängen lockar en aning. Jonathan var jättetrött och somnade på soffan, men jag väckte honom och nu är han pigg igen,haha! Stackarn, jag är en så jobbig flickvän ibland:)

Nää,nu får datorn rensa filer ifred och jag ska sussa snart. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0