Lanvin for H&M

Trots att jag är ledig idag så är jag uppe med tuppen för jag hängde på internetlåset på H&M hemsida för att klicka hem lite saker från Lanvins kollektion!
Jag var nog bland de första att vara inne för allting fanns och jag kunde lägga vad jag ville i kundkorgen. Men eftersom jag inte bestämt mig exakt och velade på lite saker (pga pengabrist fram tills på torsdag...) så tog det kanske 20 minuter innan jag "gick till kassan". Då stod det att klänningen och läppstiftet som jag hade lagt i kundkorgen var slutsålda och fick således inte dem! Grr,vad är det för dumt system?!
Om man har lagt saker i kundkorgen tycker jag de ska reserveras för mig och inte försvinna. Om det är någon bra designer nästa år och jag verkligen vill ha något så ska jag banne mig bestämma mig exakt vad jag vill ha dagen innan och sen bara klicka hem det och betala.

Hur som, fick ialla fall skorna jag ville ha och ett halsband. Får väl se om jag behåller det eftersom det nog är ganska stort och blaffigt:P






Det känns som att det var mindre tryck i år än förra året när det var Jimmy Choo som gjorde ett samarbete med H&M. När jag försökte logga in på deras hemsida då fick jag pröva flera gånger för den var så överbelastad. Nu var det inga problem alls och sakerna tog slut mycket snabbare förra året. Återstår att se vem det blir nästa år...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0