SOM jag ska laga mat här så fort jag är ledig!

Åååh,det går så fort fram med köket att man knappt hänger med eller fattar vad som egentligen händer!:D
Igår morse kom det hit en rörmokare som skulle kolla att Jonathan gjort rätt med rören och även hjälpa till att täta varmvattenröret som läckte lite.
Det känns väldigt skönt att det kom hit ett proffs som slutförde det hela så att vi tryggt kan spola vatten och diska. Vi blev så till oss att vi var tvungna att pröva diskmaskinen direkt! In med en riktigt skitig kastrull och lite annat smått och gott och tjoff! Den burrade lite i början, men sen gick det bra. Ååh,vad jag har saknat ljudet av en RIKTIG diskmaskin (bänkdiskmaskinen gills inte...)i mitt kök. Underbart är det!
Sen känns det inte som att vi har gjort så mycket själva, men det är smådetaljerna som får det att kännas klart! Vi har bl.a. satt upp de sista handtagen som skulle upp på smålådorna, lagt in vattenskydd under diskmaskin och diskho, dragit eluttag som sitter under överskåpen och sågat till täckskivorna som sitter på golvet. Vad har jag glömt?;)
Här kommer bilder som jag tog igår kväll...Visst ser det mer färdigt ut nu än de tidigare bilderna?:D

Kommentarer
Postat av: Plutten

Åh, det är jättefint! Snart får vi ha en syskon-mys-träff-middag hemma hos dig tycker jag! :) <3

2010-11-02 @ 22:16:40
URL: http://linneakrusbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0