Sunday bloody sunday

Söndag med gråmulet väder utanför fönstret...Men jag vaknade pigg och glad i hågen för jag vet att något kul händer ikväll, men det vet inte Jonathan nånting om än. Hihi!
Har redan hunnit sätta igång två tvättmaskiner och diskat upp efter gårdagens lilla sammankomst här hemma. Mamma skulle komma hit och lämna kakelskäraren, men det slutade med att alla tre systrar också kom med så hade vi en mysig lördagskväll tillsammans. Det blev lite brieost med kex, vindruvor och päron till förrätt och lasagne till huvudrätt:)
Jag känner dock nu att jag måste bli bättre på att ta kort! Ååh,det var så mysigt och fint. Hade varit så kul att ha en bild på oss alla!
Tidigare på dagen träffade jag pappa för första gången på typ två månader..Vi var och handlade på Maxi och sen åkte vi hem till honom för att jag skulle hämta lite saker som var kvar där och Jonathan fick vara hustomte och koppla in stereon som pappa köpt av honom. Det var kul att ses igen ialla fall!
Nää, nu ska jag gå och hänga tvätten! Sen måste jag klura ut hur jag ska göra i eftermiddag utan att förstöra överraskningen för Jonathan för tidigt...Hmm...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0