Systerkväll...

Sitter hemma hos mina systrar. Vi skulle ha systermyskväll, men jag hjälpte mest Lilli att städa lite då hon ska ha fest imorn och Kattis satt i soffan med sin kompis o kollade på Idol. Men visst,det är ganska mysigt ändå att träffa dem. Känns som gamla goda tider;)

Jonathan är hemma hos oss med sin familj som är på besök över helgen. De kom på eftermiddagen, men mötte upp mig,Jonathan och två av hans bröder i Kista där se skulle besöka spelmässan. Själv stod jag över den för att hinna städa lite hemma så åkte direkt till Kista galleria istället:)
Hann dock inte göra så mycket mer än att träffa Linn lite snabbt, äta middag och titta i två butiker. Men jag hann köpa fyra tröjor ialla fall,hihi! Det var sååå länge sedan jag shoppade något åt mig själv så det kändes helt underbart!

Nu ska jag strax gå och lägga mig i mammas säng. Hon är i Prag med storasyster Mia och mormor. Hoppas de har trevligt och att de får någon glad nyhet kanske...^^

Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, ni verkar ha haft mysigt!

Ja, jag berättade för mamma och mormor, så nu vet de...

Kram/ Mia

2010-11-12 @ 12:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0