Ååh typiskt!

Jag har gått och blivit förkyld:( Hur ska jag nu kunna träna?! Det får bli till att gå promenader bara...Hoppas halsontet är över till onsdag ialla fall så att jag kan spela bandy med kollegorna!

Jaa,näsan kittlar så att jag nyser och halsen rasslar så att jag hostar hela tiden. Suck, jag tycker jag precis var sjuk liksom! Att ha ont i halsen är dessutom det värsta. Jag hatar att så fort man sätter sig på en buss eller pendeltåg så börjar man hosta som att man är på väg att dö. Det är så pinsamt och man vet att alla irriterar sig på en så försöker man sluta hosta, men det gör bara det hela värre. Nää, usch och fy, det blir en hemmahelg för min del!

Imorn ska jag packa ner alla saker i köket, eventuellt börja riva lite också. På söndag ska vi åka iväg med allt bråte och handla färg. Sen är det bara o sätta igång!:)
På måndag kommer skåpen och på onsdag alla vitvaror. Wohoo, det är i full gång nu! Om en vecka kanske jag sitter här med ett helt nytt kök! Underbart!:D


Kommentarer
Postat av: Krusbär

Haha, det är det där jag hatar med hosta! ^^ Jag hatar det själv när folk sitter och hostar i nacken på en i bussen och sen när man själv sitter där kan man inte hålla hostan nere utan verkligen måste hosta hela tiden! Jag känner mitt eget hat mot hostan just då. :P

2010-10-01 @ 23:56:52
URL: http://linneakrusbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0