Köksstatus...

Jag vet, jag tjötar om mitt j*vla kök men det är allt som livet kretsar om just nu. Plus att jag fått efterfrågan på bilder av min lillasyster så då får hon bilder:)

Idag har vi inte gjort något där än, mest för att Jonathan var borta några timmar på dagen för att hämta ut sina glasögon i stan. Jag stannade hemma och städade i köket för att få finare bilder och i vardagsrummet för att få tillbaka något slags fungerande vardagsrum...:P

Kan börja med att visa hur det såg ut för 18 dagar sen....

Väggarna är målade i vitt, men nåt trägolv finns det inte än...


 


Igår fäste vi denna bänkskiva, fick upp täckskivan, överskåpen och högskåpet. Plus att Jonathan fick upp lampor medan jag roade mig inne i stan...:)



Imorn blir det nog hemmalagad middag..!


Kommentarer
Postat av: Sara

Gud va fint ni har fått det! Riktigt modernt tina! :)

2010-10-28 @ 21:12:23
Postat av: Emelie

Vad fint det verkar blir! Antar att det ska bli nice med hemlagad mat nu när ni vart utan fungerande kök så länge? :)

2010-10-28 @ 22:22:33
URL: http://Gillekakan.blog.com
Postat av: Tina

Tack båda två!:) Både jag o Jonathan är riktigt nöjda än så länge o bättre blir det...:)

Sara, vi får ha tjejkväll med nisan snart o laga lite tacos tillsammans i nya köket!

Emelie, som fan att det kommer bli! Pizzeria o fryst pasta i all ära, men inget slår ju kokt färsk pasta^^

2010-10-28 @ 23:05:34
Postat av: Plutten

Åh så fint! Ni är så duktiga, Jonathan får en guldstjärna i kanten! :) Jag är nöjd med bilderna! Men det blir fler när allt är klart hoppas jag.. ^^

2010-10-29 @ 19:31:16
URL: http://linneakrusbar.blogg.se/
Postat av: Plutten

Svar på frågan: Jag vet inte varför jag gått dit tidigare, har ju tänkt på det länge men glömt bort det då och då.. Finns inget vettigt svar, men jag var verkligen inte beredd på den positiva respons jag fick! :)

<3

2010-10-30 @ 19:17:36
URL: http://linneakrusbar.blogg.se/
Postat av: Plutten

Klart vi kommer och tittar sen när allt är klart! :) Mia visade bilderna för mamma och mormor igår och dom tyckte det såg jättefint ut! Du kan också få en guldstjärna! Har du vågat använda slagborren själv?

2010-11-01 @ 13:47:23
URL: http://linneakrusbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0